Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaam ei peagi alati arusaadav olema ega midagi mõistlikku tähendama
Brändid, mis lähevad inimesele emotsionaalselt korda, mõjutavad ostuotsust enam, kui informatsiooni edastavad või argumente esitavad brändid. Tõnu Kõva kokkuvõte 31. oktoobril 2012 McCann Academy'l räägitust.
Kinos Artis toimunud ja McCann grupi klientidele ja spetsialistidele mõeldud McCann Academy seminari välisesineja Tomas Bacoccoli etteastest tegi kokkuvõtte AGE McCanni strateegiajuht Tõnu Kõva:
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.