• 19.02.13, 15:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriisi korral ei oska Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat hästi kasutada

Kas Eesti ettevõtted oskavad sotsiaalmeedia võimalusi ära kasutada? Arvamust avaldavad Allar Tankler (Corpore), Inge Rumessen (H&K), Aive Hiiepuu (LH Concept), Heikki Sal-Saller (In Nomine) ja Pille Eikner (Ogilvy PR).
Kas Eesti ettevõtted oskavad piisavalt hästi sotsiaalmeedia võimalusi ära kasutada? Best Marketing küsis viie suhtekorraldaja arvamust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele