Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kriisi korral ei oska Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat hästi kasutada
Kas Eesti ettevõtted oskavad sotsiaalmeedia võimalusi ära kasutada? Arvamust avaldavad Allar Tankler (Corpore), Inge Rumessen (H&K), Aive Hiiepuu (LH Concept), Heikki Sal-Saller (In Nomine) ja Pille Eikner (Ogilvy PR).
Kas Eesti ettevõtted oskavad piisavalt hästi sotsiaalmeedia võimalusi ära kasutada? Best Marketing küsis viie suhtekorraldaja arvamust.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.