Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
WAZZAP esineja Heidi Reinson: „Inimesed mõtlevad oma tuleviku minast kui võõrast inimesest“
Intervjuu TNS Emori tarbijakäitumise ja neuroturunduse eksperdi Heidi Reinsoniga.
Miks turundajale käitumisökonoomikat vaja on? Mis võiks olla selle praktiline rakendus?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.