• 19.06.15, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Interneti reality-show raames teeme maailmakuulsaks Eesti moestart-upi SWÄRK

Selle aasta Best Internet tuleb erakordselt praktiline. Otse konverentsil osalejate silme all rullub lahti ühe reaalselt Eestis tegutseva ettevõtte - meestesärke disainiva ja tootva ettevõtte SWÄRK - digitaalturunduse strateegia ja kampaaniate lugu.
SWÄRK
  • SWÄRK
SWÄRKI digitaalturunduse lugu on jaotatud erinevatesse osadesse. Iga osa puhul kajastame meie “katsejänese” tegemisi ja tulemusi. Räägime detailselt kõikidest vigadest, õnnestumistest, tulemustest ja jagame kogemusi: mis töötas ja mis mitte. Lisaks esineb ka vastava valdkonna tunnustatud ekspert välismaalt, kes annab teemale helikoptervaate. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele