Autor: Hando Sinisalu • 29. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Agentuuride arvates on turundusjuhid võimu juurde saanud
Rivo Räim
Foto: Madis Palm
Tänavuse Pärnu Turunduskonvetentsi teema on turundusjuhi roll ettevõttes ja vajadus seda positsiooni tugevdada. Best Marketing uuris mitmelt Eesti juhtiva agentuuri juhilt, kas nende arvates on Eesti ettevõtete turundusjuhtide positsioon tugevnenud või mitte?
Rivo Räim (Newton) leiab, et ühe olulise trendina liigub ettevõtete strateegilisel tasandil otsustusõigust Tallinnast mujale, regionaalsetesse keskustesse: