Autor: Hando Sinisalu • 29. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Agentuuride arvates on turundusjuhid võimu juurde saanud

Rivo Räim
Foto: Madis Palm
Tänavuse Pärnu Turunduskonvetentsi teema on turundusjuhi roll ettevõttes ja vajadus seda positsiooni tugevdada. Best Marketing uuris mitmelt Eesti juhtiva agentuuri juhilt, kas nende arvates on Eesti ettevõtete turundusjuhtide positsioon tugevnenud või mitte?

Rivo Räim (Newton) leiab, et ühe olulise trendina liigub ettevõtete strateegilisel tasandil otsustusõigust Tallinnast mujale, regionaalsetesse keskustesse:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700