30. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti riigi bränd uueneb, ees ootab turundusproffide töötuba

Paul Kristjan Lilje
Eesti riigi brändi uuendamine on jõudnud järgmisse etappi: äsja lõppenud töötubades sõnastas enam kui 300 oma ala eksperti just need eripärad ja lood, mis teevad Eesti maailmas ainulaadseks. Ees on praktiline töötuba turundusproffidele, oma järge ootab üldrahvalik ideekorje.

Augustis ja septembris toimunud töötubades otsiti sadade proffidega Eesti edulugusid ja unikaalsust väga erinevatelt elualadelt, alates haridusest ja kultuurist kuni investeeringute ja toidusektorini. 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700