Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Traditsioonilisest massreklaamist loobuja SEB: raske oli suunamuutus eelkõige agentuuride jaoks
SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu peab traditsioonilisest massireklaamist loobumise peamiseks raskuseks seda, et suunamuutus on keeruline agentuuride jaoks. Loe, mida soovitab Silver Vohu ettevõtetele, kes koostavad oma järgmise aasta turunduseelarvet, aga kardavad muudatusi teha.
Traditsioonilise reklaaminduse osakaal on SEB panga turunduskommunikatsioonis nii Eestis kui kogu Baltikumis väga väike ja kahanevas trendis. Millal ja miks SEB jõudis tulemusele, et traditsiooniline reklaam ei vii panka eesmärkideni?