Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Ülikool kui bränd - Tallinna Ülikooli brändiuuenduse kogemuslugu
Tallinna Ülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kadri Kiigema
Uue stiiliraamatu loomisel, mis on aluseks kogu korporatiivse visuaalse identiteedi kujundamisele tehti koostööd disainiagentuuriga Velvet. Sellele tuginevalt loodi ka uus välisveeb. Lähemalt räägib Tallinna Ülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kadri Kiigema.
Brändiuuendus on ärimaailmas tavapärane taktika, et värskendada sõnumit, tõmmata sihtrühmade tähelepanu ning tuua veelgi selgemalt esile oma tugevused ja erisused. Kuidas aga brändida ülikooli?