26. oktoobrist 1. novembrini toimunud kampaania eesmärgiks oli tuletada meelde, kui oluline on kontakt lapsega ja anda lapsevanematele näpunäited - kui lihtne seda on saavutada.
Kampaania viisid läbi Terevisioonist tuttav Kai-Leen Mägi, operaator Kertu Köösel, Perekeskuse Sina ja Mina juhatuse esimees Annika Roosa ja projektijuht Kärt Vajakas. Mõttetöö meeskonnas olid: Ester Rõuk, Kadri Järv-Mändoja, Raivo Ilmsalu ja Auli Andersalu-Targo.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.