Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
TOP 7 enim auhinnatud digikampaaniat aastal 2015
Best Marketing Internationali tiim koostas digitaalreklaami aasta edetabeli, mille kokkupanekul on analüüsitud ligi 200 reklaamikonkursi tulemusi kogu maailmast.
Vaatasime ainult digitaal- ja mobiilikategooriad, aga nagu näha, on digitaali mõiste väga lai. Selle alla mahuvad nii viraalvideod kui mobiilirakendused, sotsiaalmeedia ja üritusturundus. Igal juhul on tänapäeva turundusmaailmas igasuguste kategooriate piirid vägagi hägustunud ja parimad kampaaniad on oma olemuselt kõik integreeritud.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.