• 12.02.16, 12:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna 2016 seminari programm ja registreerimine

Kuldmuna žürii töös osaleb suur hulk oma valdkonna tipptegijaid kogu Euroopast - Saksamaalt, Taanist, Hispaaniast, Soomest jm. Et nende panus ainult Eesti agentuuride tööde hindamisega ei piirduks, tegime koostöös Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liiduga Passwordi esimesse konverentsipäeva eraldi sessiooni. Selle sessiooni käigus jagavad žüriide esimehed oma tarkust ja kogemusi ning suunatud on see ennekõike agentuuride loovinimestele.
Kuldmuna 2016 seminari programm ja registreerimine
  • Foto: Kuldmuna seminari esineja Vasco Vicente Wieden + Kennedy Hollandist
Samuti on Kuldmuna sessiooni kavas vestlusring kõikide žüriide esimeeste osavõtul, mille käigus analüüsitakse ja kritiseeritakse Kuldmuna parimaid (ja halvimaid) töid. See on hea võimalus agentuuridele saada tagasisidet oma töödele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele