• 26.02.16, 11:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bigbanki tehnoloogiajuht Agur Jõgi: Parimad maksjad on Apple’i kasutajad

Loovus finantssektoris ei tähenda loovat raamatupidamist. Bigbank rakendab loovust andmete tõlgendamisel - näiteks tarbimislaenude andmeid analüüsides selgus, et parimad maksjad ja kõige sagedamini oma laenulepinguid uuendavad inimesed on Apple’i kasutajad. Andmetele tuginevast loovusest räägib Password 2016 esineja, Bigbanki juhatuse liige ja tehnoloogiajuht Agur Jõgi.
Agur Jõgi
  • Agur Jõgi
Kui loov saab panganduses ja riskijuhtimises olla?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele