• 07.03.16, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestis töötati välja tehisintellekti sugemetega talendiotsingumootor Skillific

Kui paljudel inimestel sinu ümber juba täna pole selget ametinimetust ning nende töö sisaldab eri ametitega seostuvaid oskusi? Tuleviku talendiotsing on oskustepõhine ja Skillific on esimene, kes on selle trendi peale ehitanud toote, millega tulevikus leiab tööd terves maailmas. Küsimustele vastab Skillificu looja Rainer Aunpu.
Rainer Aunpu
  • Rainer Aunpu
Rainer Aunpu on tegelenud ettevõtete juhtimise erinevate valdkondadega tippjuhina, keskastmejuhina ja spetsialistina. Aastatel 2008 – 2012 töötas ta Mainor Kontserni juhatuse esimehena, mil tema saavutusena sündis Technopolis Ülemiste AS. Oma senise tööalase tegevuse üheks suurimaks saavutuseks loeb ta aga iduettevõtte Skillific OÜ käivitamist. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele