• 16.03.16, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalmeedia kontrollib ajakirjandust

Kuidas on ajakirjandus interneti ja sotsiaalmeedia ajastul muutunud? Briti akadeemik ja ajakirjanik Emily Bell kirjeldab oma uurimuses, kuidas viimase viie aastaga on meediamaastik muutunud rohkem kui viimase 500 aastaga kokku ning selles mängib suurt rolli tehnoloogia areng, täpsemalt sotsiaalmeedia tähtsuse tõus.
Sotsiaalmeedia kontrollib ajakirjandust
  • Foto: Shutterstock
Lühidalt:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele