• 16.03.16, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalmeedia kontrollib ajakirjandust

Kuidas on ajakirjandus interneti ja sotsiaalmeedia ajastul muutunud? Briti akadeemik ja ajakirjanik Emily Bell kirjeldab oma uurimuses, kuidas viimase viie aastaga on meediamaastik muutunud rohkem kui viimase 500 aastaga kokku ning selles mängib suurt rolli tehnoloogia areng, täpsemalt sotsiaalmeedia tähtsuse tõus.
Sotsiaalmeedia kontrollib ajakirjandust
  • Foto: Shutterstock
Lühidalt:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele