Autor: Helen Külaots • 17. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kiivriga loovust suurendama

Balder Onarheim
Foto: Raul Mee
Kreatiivsuse uurija Balder Onarheim ütles täna Password 2016 konverentsil, et loovus on inimesele fundamentaalselt vajalik ning andis konkreetseid soovitusi loovuse suurendamiseks.

Tänapäeva moodsaim lahendus loovuse suurendamiseks pakkus Passwordil osalejatele kindlasti elevust. Selleks oli Onarheimi loovuse-kiiver – tehnovidin, mis ühendab ennast ajuga ning aitab läbi elektriimpulsside suurendada loovust, parandada mälu või aidata rahuneda (relax mode) Kas see on tulevik? Täiesti võimalik, et varsti võib töökohtades näha kiivritega töölisi, kes parasjagu loovtööga tegelevad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700