Autor: Silja Oja • 19. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kuldmuna 2016: väikesed agentuurid teevad häid loovlahendusi
Kuldmuna 2016. Aasta reklaamiagentuur Tabasco.
Foto: Martin Dremljuga
Eile kuulutati Saku Suurhallis Loovusfestivali Kuldmuna 2016 auhinnagalal tuhandepealise vaatajaskonna silme all välja parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse valdkonnas.
Aasta digiagentuuriks valiti Haiku, reklaamiagentuuriks Tabasco, üritustutundusagentuuriks Jolos ning disainiagentuuriks Refleks. Parima kliendi tiitli sai seinale Saku Õlletehas. Parima telereklaami tiitli võitis Utopia poolt loodud Tele2 reklaamiseeria.