Autor: Hando Sinisalu • 24. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Välisturgudele laienemine nõuab uusi ärimudeleid

Foto: Shutterstock
Best Marketing International müüb turunduskonverentse üle kogu maailma (Leedust kuni Indoneesiani). Loe, millised on ettevõtte juhi Hando Sinisalu arvates peamised takistused eduka ekspordi teel ettevõtjate peas.

Varakevad 2009. Masu on haripunktis. Leedu esinduse käive on aastatagusega võrreldes vähenenud 50%, oleme juba kolinud  odavamale kontoripinnale äärelinnas ja koondanud mitu töötajat, aga tunneli lõpus valgust ikka ei paista…

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700