31. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pilgujälgimise ja emotsioonide testid: teerajajad loovuse mõju hindamisel

Viimasel ajal kirjutatakse ja räägitakse palju loovusest ning sellest, kuivõrd oluline on kreatiivsus. Kuidas aga loovate kontseptsioonide puhul jõuda teadmiseni, et milline versioon läheb ka tarbijatele korda?

Üheks lahenduseks on kasutada Tartu Ülikooli teadlaste poolt välja töötatud pilgujälgimise ja emotsioonide testi. Tegu on lahendusega, mille puhul mõõdetakse inimese pilgu teekond ning jälgitakse selle muutusi ajal, mil testisikule näidatakse konkreetseid pakendeid või reklaame. Parima pakendi selgitamisel püütakse leida vastus küsimusele, kas pakendi olulised elemendid saavad tähelepanu, milline pakend on kõige silmatorkavam ja omab üleüldiselt kõige tugevamat mõju tarbijale.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700