Autor: Hando Sinisalu • 17. august 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Peter Kentie: Eestlased ei saa ise aru, kui head nad on

Peter Kentie
...aga kui eestlased tahavad läbi lüüa, siis peavad nad õppima ennast paremini müüma ja turundama. „Harva leiab samas inimeses nii inseneri kui müügimehe omadusi. Kui tuua Apple’i näide, siis on igal ettevõttel vaja Steve Wozniaki ja Steve Jobsi. Eestlased on nagu Wozniakid, aga neil on vaja juurde ka Jobse,“ toob Peter Kentie huvitava paralleeli.

Novembris saab teoks enneolematu eestlaste ärimissioon Hollandisse. Best Marketing viib terve lennukitäie Eesti turundajaid ja ettevõtjaid Amsterdami, eesmärgiga õppida müüki ja turundust Euroopas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700