Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tanel Kärp: Vaja on luua disainerite Hippokratese vanne
Juba kolmandat aastat kutsub selge sõnumi võistlus märkama lihtsalt mõistetavaid tekste, pilte ja videoid. Selle aasta võistlusele saab töid esitada septembri lõpuni aadressil selgesonum.ee.
Tanel Kärp
Interaktsioonidisainer Tanel Kärp leiab, et sõnumimaailmas ohutuks liiklemiseks on vaja disainerite Hippokratese vannet, ning ootab pikisilmi sõnumi selguse suhtes nõudlikke tellijaid. Tagatipuks märgib ta ära põnevad leiud nii heas kui ka halvas.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.