• 14.10.16, 13:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid selge sõnumi auhinna võitjad

Selle aasta selge sõnumi auhinna said X-tee tutvustus, õpik „Eesti keele allkeeled“, video „Muuda auto suitsuvabaks“ ning Maksu- ja Tolliamet oma tegevusega. Auhinnad anti võitjatele üle 13. oktoobril, rahvusvahelisel selge keele päeval Energia Avastuskeskuses. Võitjaid tervitas patroon Eiki Nestor.
Kaader klipist "Auto suitsuvabaks"
  • Kaader klipist "Auto suitsuvabaks"
Parima selge sõnumiga tarbeteksti auhinna pälvis Tiit Hennoste ja Karl Pajusalu õpik Eesti keele allkeeled. Autorite sõnul on kõik eesti keele allkeeled (kirjakeel, suuline keel, argikeel, netikeel jm) meie emakeele rikkus. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele