Autor: Helen Külaots • 3. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digitegu 2016 parim kampaanialeht ja online reklaam: Uuskasutuskeskuse "Toome ära"

Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu õnnitlemas ADM Interactive'i tegevjuhti Riho Pihelpuud
Foto: Marko Mumm
Uuskasutuskeskus tegeleb kasutatud asjade taasringlusesse laskmisega ning korraldab vähemalt korra aastas kampaania, et populariseerida taaskasutust ja koguda kampaania korras suurem hulk taaskasutatavaid asju. Koostöös agentuuriga ADM Interactive ja Division tõsteti inimeste teadlikkust taaskasutusest ning tehti vanade asjade äratoomine lihtsamaks. Kampaania võitis Digitegu 2016 auhinna nii parima kampaanialehe kui ka online reklaami kategoorias.

Taustalugu:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700