12. detsember 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Paar mõtet Eesti brändist ja selle emotsioonidest

Emotsioonid digimaailmas
Tanja Kriger ja Heidi Reinson Kantar Emorist arutlevad selle üle, milliseid emotsioone tuleks Eesti brändiga seostada ja miks tuleb erilist tähelepanu pöörata detailidele ja sümbolitele.

Turunduse- ja reklaamiinimeste jaoks ei ole vaja pikalt tõestada, et emotsioonid on tarbija mõjutamisel olulised. Seda, mida head müügimehed on sajandeid teadnud, on tänaseks välja selgitanud ka psühholoogid ja neuroteadlased – emotsioonid on meie otsuste peamised suunajad. Emotsioonid aitavad meil infot meelde jätta, seoseid õppida ning seeläbi varasema läbielatu põhjal otsuseid vastu võtta. „Mõistuse“ hääl jääb vaid järelduste tegemiseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700