• 13.01.17, 11:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Meedia: Postimees ei toeta libauudiste äri

Best Marketing kirjutas, et Postimees toetab libauudiste äri, kui avaldab oma reklaame ka libauudiste saitidel. Postimehe müügidirektori sõnul on see pahatahtlik jutt, aga samas tunnistab ta, et Postimehel polnud tegelikult aimu, kus ta oma reklaame avaldab.
Rivo Põldoja
  • Rivo Põldoja
"Meie jaoks on üllatav, et Hando Sinisalu kas ei tea, kuidas RTB reklaame ostetakse ja serveeritakse, või on lihtsalt pahatahtlik," ütles Põldoja Postimehele. "RTB-d kasutades ei ole kunagi päris täpselt võimalik teada, millistele saitidele su reklaam jõuab, sest petturid leiutavad pidevalt skeeme, kuidas Google'i reeglitest mööda hiilida," lisas ta. Loe pikemalt Postimehest: Eesti Meedia: Postimees ei toeta libauudiste äri

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele