• 11.04.17, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maris Pukk: Sisu tootmises jäägu iga kingsepp ikka oma liistude juurde

Sõna “sisu” on end kindlalt turunduse külge kleepinud ja sellest vist niipea pääsu pole. Seoses läheneva sisuturunduse seminariga uurisime oma valdkonna spetsialistidelt, millised on nende suurimad väljakutsed, kust nad leiavad ideid sisu tootmiseks ja kuidas nad sisuturunduse mõju mõõdavad. Jätkuloona eile ilmunud artiklile räägivad seekord sisuturundusest Arco Vara turundusjuht Maris Pukk ja Bigbank Grupi kliendisuhete juhtimise valdkonna juht Martin Länts.
Maris Pukk
  • Maris Pukk
Maris Pukk, Arco Vara turundusjuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele