• 06.11.17, 14:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Internet 2017: Äkki ajab headusega rohkem nodi kokku?

Mida võimsamaks muutuvad turunduse töövahendid, seda olulisemaks teemaks muutub eetika. Turunduse abil ei saa ju müüa vaid mööblit ja limonaadi, vaid ka näiteks ka Trumpi ja Brexitit. Kokkuvõte Taani UX disaineri Trine Falbe Best Interneti ettekandest.
Trine Falbe Best Internetil
  • Trine Falbe Best Internetil Foto: Raul Mee
Trine Falbe, kes on Taani UX disainer ja raamatu: “White Hat UX: The Next Generation in User Experience” autor, oli tänavuse Best Interneti üks põnevamaid esinejaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele