• 06.11.17, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tajo Oja: Miks tõeliselt originaalseid lahendusi pole võimalik testida

A/B testimine on digitaalses turunduses laialt tuntud (kuid mitte veel laialt levinud) töömeetod, mida kiitsid ka paljud Best Internet 2017 esinejad. Disainer Tajo Oja ujub vastuvoolu ja räägib sellest, et kõike ei saa ja pole ka vaja testida. Fraktali agentuuri meeskonnal on mõtteviis: “You are not going to A/B test your way to Shakespeare”.
Tajo Oja Best Internetil
  • Tajo Oja Best Internetil Foto: Raul Mee
Kuidas siis valik teha ja just õige idee ära tunda? Tajo jagab selles osas oma rohkem kui 10- aastast kogemust. Lisaks tuleb juttu ka veebilehtede eetilistest probleemidest nii Eesti kui rahvusvaheliste brändide näidetel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele