• 20.03.18, 11:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brändi tuntus on kõige olulisem, räägitagu temast või halba

Küsimustele vastab Password 2018 peaesineja Huib van Bockel, energiajoogibrändi Tenzing rajaja ja endine Red Bull Euroopa turundusdirektor.
Huib van Bockel
  • Huib van Bockel
Huib van Bockel
Red Bulli pikaaegne Euroopa turundusdirektor Huib van Bockel räägib 28. märtsil Passwordil, miks on laiatarbebrändile oluline saada osaks popkultuurist. Tule osalema: www.password.ee 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele