Turunduskonverentsil Password esinenud Kai-Riin Veromann rääkis sellest, kuidas brändid maailma parandavad. Kokkuvõte tema õpetlikust ettekandest, mis andis ülevaate, kuidas oma brändi eesmärki seada ja sellega ühiskonnale kasu tuua.
- Kai-Riin Veroman Foto: Marko Mumm
Ettevõtted on võimsamad kui kunagi varem: Wallmart on suurem kui Austraalia.. Kasuta brändi eesmärki turundustegevuses Vii see ühiskondlikule tasandile – joonda brändi emotsionaalne, funktsionaalne ja ühiskondlik kasu. Vii eesmärk turundusosakonnast teistesse osakondadesse Eesmärgist on laiem ühiskondlik liikumine, mis on suurem kui bränd ise.: loo brändi eesmärk, mis oleks tähendusrikas, puudutaks midagi, mis inimestele korda läheb. Selle brändi eesmärk on olnud teismeliste poiste enesekindluse tõstmine. Varem tegid nad seda suhteliselt seksistlikult, naisi alavääristaval moel. Nüüd on nad kommunikatsiooni muutnud. Kaasaegse sõnumi loomiseks said nad sisendi Google’i otsimootorist. Nad otsisid, mis teismelisi poisse tegelikult huvitab. Tulemus oli see, et poisid googeldavad, kas mehel on okei teha joogat, kanda roosat, olla emotsionaalne jne. Stereotüübid defineeriti täielikult ümber ning kokku sai aus, siiras ja mõjuv kampaania.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.