• 29.05.18, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome reklaamitööstuses on head ajad, kliendid ehitavad taas brände

"Kui aastate viisi brändingule mitte tähelepanu pöörata, siis hakkab bränd kahanema. Pidevalt turunduse arvelt kokku hoides ja lühiajalisi eesmärke püstitades võib brändi tõsiselt haavata," ütleb Balticbesti žürii liige Pia af Hallström Soome agentuurist Wörks.
Pia af Hallström
  • Pia af Hallström
Pia af Hallström
Pia af Hallström on Wörksi partner ja loovjuht, kellel on 20 aastat kogemust reklaami- ja turundusvaldkonnas. Ta on varem töötanud sellistes tuntud Soome agentuurides nagu DDB Helsinki, Taivas, Skandaali ja Family Inc. Ta on võitnud hulgaliselt reklaamiauhindu nii Soomes kui kaugemal ja ta oli Eurobest 2017 žürii liige.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele