• 21.06.18, 21:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ilusad asjad ei pea sündima klassikalisest briifist

Optimisti ja Downtown Productionsi koostöös sündis Nordicale minidokk "Unistusi ei saa lõputult edasi lükata", mille peategelane, 95-aastane Maimu pole kunagi reisil käinud, kuid unistuste täideviimiseks pole kunagi liiga hilja. Kommenteerib Optimisti loovjuht Oliver Lomp.
Ilusad asjad ei pea sündima klassikalisest briifist

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele