Autor: Laura Reiter • 27. aprill 2023

Aasta Turundustegu 2022 võitja case study: Visit Estonia ja Teflon Brothers panid noored soomlased üle lahe seilama

Aasta Turundustegu 2022 konkursi võitis avaliku sektori kategoorias Visit Estonia ja Teflon Brothersi kampaania, milles mängis võtmerolli ka Universal Music. Loodi uusversioon Soome hitist “Eesti on my mind”, mis oli eelkõige suunatud noortele soomlastele vanuses 20-35, kes käivad Eestis oluliselt vähem kui vanemad inimesed.
Kaader "Eesti on my mind" muusikavideost.

Turusituatsioon

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700