Autor: Laura Reiter • 20. märts 2024

Selgus Aasta Turundustegu 2023 Grand Prix

Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2023 auhinnad.
Aasta Turundustegu 2023 võitja ärisektoris on Pakendikeskus. Pildil vasakult agentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks, Pakendikeskuse omanik ja juht Lauri Maaring ning agentuuri Tabasco asutaja ja omanik Indrek Viiderfeld.
Foto: Raul Mee

Aasta Turundustegu 2023 ärikategooria Grand Prix' võitis Pakendikeskus.

Žürii valis ärikategooria Grand Prix' võitja viie finalisti hulgast. Aasta Turundustegu 2023 finaali jõudsid:

Pakendikeskus tegutseb kohe

Telia “Oskus on kingitus”

Alexela Pingevaba elektripakett

Dipperfox messiesitlus suurimal Põhja-Ameerika tehnika- ja ehitusmessil, Las Vegases toimuval ConExpo’l

Maag/Rakvere Recycle. Mõtteviis, mis ühendab

Aasta Turundustegu 2023 avaliku sektori võitja Kirikufondi tegevjuht Katri Gailit ning asutajaliige ja nõukogu esimees Indrek Laul.
Foto: Raul Mee

Aasta Turundustegu 2023 avaliku sektori võitja on SA EELK Toetusfond / Kirikufond kampaania.

"Ma arvan, et võidu tõi Kirikufondi järjepidev ja selge turunduskommunikatsioon koostöös väga tugevate partneritega. Auhind on suur inspiratsioon ja kinnitus, et oleme õigel teel," kommenteeris Kirikufondi tegevjuht Katri Gailit.

Kirikufondi nõukogu esimees Indrek Laul märkis, et võit on tunnustus annetajatele ja fondi liikmetele ning südameis on tänutunne. “Me ei taasta vaid hooneid, küll aga soovime panustada hingerahusse ja -tervisesse, pakkuda nii noortele kui vanematele vaimset telge, tuge ja toetust,” lisas ta.

Žürii esimees Karl Niilo kommenteeris, et žüriil oli sel aastal paras peamurdmine, et leida see üks ja õige Aasta Turundustegu. Iga kandidaat pani tema sõnul lati kõrgele, aga Pakendikeskus paistis silma oma julgete ideede ja erakordse loovusega. “Nad on tõestanud, et turunduses tuleb piire nihutada ja oma “stiili” leidmine on võti. Just see julgus, eristumine, kiirus ja ajastus tõid neile võidu,“ selgitas Niilo ja lisas, et nende töö on elav tõestus, et edukas turundus sünnib julgetest katsetustest ja tihedast koostööst partneriga, kes mõistab sügavalt kliendi põhiäri. ”Nende töö inspireerib kogu sektorit piire nihutama ja heas mõttes hullu panema - turundus ei pea kuiv olema,“ lisas ta.

Žürii koosseisu kuulusid: Nopri Talumeierei tegevjuht Karl Niilo, EASi ekspordi osakonda turunduse ja kommunikatsioonivaldkonna juht Kadri Gröön, reklaamiagentuuri La Ecwador asutaja ja tegevjuht Heily Aavik, Convertali tegevjuht ja strateeg Jaanus Lahe, Apollo Kino Baltikumi müügi- ja turundusjuht Maarja Kaalep, Inspired Universal McCann tegevpartner Meelis Järvela, Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks, SEB erakliendi turunduse segmendijuht Janno Rasmus Dreger.

Suur aitäh osalejatele ja palju õnne võitjatele!

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700