Autor: Anette Viktoria Kuuskman • 27. märts 2024
Lõhnabränding aitab tõsta ettevõtte müüginumbreid
Lõhnaasjatundjate Romain Laneyrie’ ja Roger Bensingeri sõnul on inimese haistmismälu kõige võimsam ja nii saab selle edukalt ettevõtte brändingu jaoks tööle panna, tõstes bränditeadlikkust 70 protsenti.
Ettevõtte DSM-Firmenich äriarenduse vanemjuht Romain Laneyrie tänavusel Passwordil.
Foto: Marko Mumm
Prolitec on ettevõte, mis on pühendunud õhukvaliteedi ja lõhnalahenduste täiustamisele, pakkudes teenust suurbrändidele, nagu Abercrombie & Fitch, Giorgio Armani ja Mercedes-Benz. DSM-Firmenich, tuntud oma innovatsiooni poolest tervise, toitumise ja bioteaduste vallas, loob aga lõhnad, tänu millele nende kahe ettevõtte sümbioosne koostöö toimib.