• 04.09.07, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Marketing korraldas 28. aug. 2007 oma esimese turunduskonverentsi Hiinas

Konverents toimus Shanghais koostöös Hiina Reklaamiassotsiatsiooniga, osalejate hulgas olid kõigi suurimate reklaamiagentuuride esindajad ja tähtsamate firmade turundusjuhid, näiteks Unilever, Coca-Cola, Kia, Motorola, jt. Konverentsi teemaks olid efektiivse turunduse edulood Euroopast ja Aasiast. Best Marketingi juhi Hando Sinisalu sõnul on Hiina konverentsiturg veel üsna varajases arengustaadiumis ja seega on oluline olla kohal ning valmis buumiks.
Best Marketing on Eesti Konverentsikeskuse turunduskonverentse korraldav üksus, mis tegutseb Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas, Horvaatias ja Hiinas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele