Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jägermeister vajab uut tootejuhti
Jägermeister vajab eluga kursis olevat luust ja lihast inimest, kes valmis töötama mäe otsas ja maa all. Anna endast teada ja räägime sellest, mida vajad oma töös, et hoida Jägermeister müügitabeli tipus. Kandideerimise tähtaeg on 07. juuni.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.