• 23.08.19, 12:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülevaade raadio ja muusika kuulajaskonnast 2019. aasta esimesel poolaastal

Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud 2019. aasta esimesel poolaastal raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 7 minutit päevas, see on peaaegu pool tundi vähem kui aasta tagasi.
Ülevaade raadio ja muusika kuulajaskonnast 2019. aasta esimesel poolaastal
Kantar Emori uuringuekspert Elvin Heinla selgitas: „Enim kulutati aega raadiojaamade kuulamisele – 2 tundi ja 32 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina napsasid kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 42 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 16 minutit päevas ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 2 minutit.“
Ajaliselt pisut enam kui pool tundi jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Eestlased kuulasid raadiokanaleid keskmiselt 2 tundi ja 55 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 1 tund ja 45 minutit päevas.
Eestikeelsete raadiojaamade TOP 10:
Venekeelsete raadiojaamade TOP 5:
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.2019–30.06.2019
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele