Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud 2019. aasta esimesel poolaastal raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 7 minutit päevas, see on peaaegu pool tundi vähem kui aasta tagasi.
Kantar Emori uuringuekspert Elvin Heinla selgitas: „Enim kulutati aega raadiojaamade kuulamisele – 2 tundi ja 32 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina napsasid kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 42 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 16 minutit päevas ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 2 minutit.“
Ajaliselt pisut enam kui pool tundi jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Eestlased kuulasid raadiokanaleid keskmiselt 2 tundi ja 55 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 1 tund ja 45 minutit päevas.
Eestikeelsete raadiojaamade TOP 10:
Venekeelsete raadiojaamade TOP 5:
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.2019–30.06.2019
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.