• 31.12.19, 09:00

Passwordi esinejate hulka lisandus Kadri Mägi-Lehtsi

4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim turunduskonverents Password, mille esinejate hulka lisandus Eesti Ravimitootjate Liidu nõukogu esimees ja Roche Eesti juht Kadri Mägi-Lehtsi, kes räägib vastutustundlikust turundusest ravimitööstuses.
Kadri Mägi-Lehtsi räägib Passwordil vastutustundlikust turundusest ravimitööstuses.
  • Kadri Mägi-Lehtsi räägib Passwordil vastutustundlikust turundusest ravimitööstuses.
Konverentsi teine päev algab paneeldiskussiooniga. Seejärel tuuakse saalis viibijateni vastutustundliku turunduse praktlised näited erinevatest ärisektoritest. Erinevate valdkondade esindajad räägivad, kuidas on võimalik vasututustundlikult äri teha ja raha teenida.
Eesti suurim turunduskonverents Password
Toimumise aeg: 4.-5. märts 2020
Osta pilet siit: www.password.ee
NB! Soodushind kehtib 17. jaanuarini!
Pangandus – Alandsbankeni turundusjuht Crista Tammela
Kaubandus – Rimi Eesti vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats. Loe lisaks: Jätkusuutlik ettevõtlus ja turundus on olulised
Joogitööstus – Coca-Cola HBC Poola ja Baltimaade üksuse tegevjuht Jaak Mikkel. Loe lisaks: Passwordi esinejate hulka lisandus tippjuht Jaak Mikkel
Lastele suunatud äri – Insplay tegevjuht Andres Sirel. Loe lisaks: Meie rolliks on mõjutada tulevast tootevalikut
Toidutööstus – Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja
Moetööstus – Reverse Resources asutaja Ann Runnel
Tehnoloogia – Fundwise’i tegevjuht, Hooandja asutaja ning Tech Green Pledge idee üks autoritest Henri Laupmaa
Pakenditööstus – Eesti Plastiliidu partner Pilleriin Laanemets
Ilustööstus – L’Oréal Baltikumi ja Poola tegevjuht Niels Westerbye Juhl. Loe lisaks: L’Oréal Baltikumi ja Poola tegevjuht esineb Passwordil
Ravimitööstus: Eesti Ravimitootjate Liidu nõukogu esimees ja Roche Eesti juht Kadri Lehtsi-Mägi

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele