• 05.04.21, 16:56

Nädala kampaania: Rademar pani Stig Rästa rääkima stressist vabanemisest

Reklaamiagentuuri Tabasco ja Rademari koostöös valmis reklaam, kus on oskuslikult põimitud toodete reklaam ja sotsiaalselt vastutustundlik roll - kõlapinda saab päris inimese päris lugu ehk muusiku Stig Rästa võit depressiooni üle tänu liikumisele.
Nädala kampaania: Rademar pani Stig Rästa rääkima stressist vabanemisest
Reklaamiagentuuri Tabasco juht Oliver Lomp räägib, et reklaami algne idee sündis juba 2019. aasta lõpus, kuid nüüdseks on sellest vormunud teavituskampaania, mis on tänases ühiskonnas erakordselt oluline. "Meie jaoks oli väga tähtis, et reklaamis oleksid päris inimeste enda ausad lood, mitte näitlejatega produtseeritud abstraktsed lahendused. Soov oli luua mõjusad klipid, mis näitaksid, kuidas liikumine on inimesi vaimse tervise probleemide puhul aidanud," selgitab Lomp.

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele