• 20.09.22, 16:23

Meaningful Brands uuring: millisesse brändi on eestlased enim kiindunud?

Havas Estonia korraldas eelmisel nädalal turundusürituse Meaningful Marketing Morning. Selle raames toimusid erinevad turundusalased esitlused ja tehti teatavaks brändid, millesse eestlased on Havasi uuringu Meaningful Brands põhjal kõige enam kiindunud.
Hetk ürituselt Meaningful Marketing Morning.
  • Hetk ürituselt Meaningful Marketing Morning. Foto: Ardi Ossaar
„Meaningful Marketing Morning oli väga oluline meile kui ka meie klientidele, sest Covidi tõttu on olnud väga palju piiranguid,“ sõnas Havas Creative tegevjuht Nele Laev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele