Otsing

9206 tulemust otsingule

Kuvame kronoloogiliselt viiteid kogu Äripäevas loodud uudissisule. Artikli lugemiseks suuname Teid algsaidile, kus on tarvilik vastava saidi kasutusõiguse olemasolu.

19.09.2024
bestmarketing.ee
Aasta Digitegu 2024 grand prix’ võitja case study: modernsete töövahendite oskuslik rakendamine võimaldab Atom Mobilityl tulemuslikumalt kliendini jõuda
ePPC ja Atom Mobility seadsid eesmärgi suurendada kvaliteetsete potentsiaalsete klientide arvu, vähendades samal ajal kulu, mis nende hankimisega kaasneb. Siin tuli appi AI kasutamine ning tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu andmetel tugineva turunduse, AI kasutamise ja innovaatilise digiturunduse ning ka Google’i reklaami kategooriates, samuti grand prix’.
bestmarketing.ee
Millega takistab ja millega aitab tehisintellekt SEB-d, Teliat, Tallinki ja Element Digitali turunduses?
Jah, me säästame nädalas umbes 10 tundi tööaega, kuidas see ei tähenda, et me töötajaid vähendaksime, vaid saame pakkuda sellevõrra rohkem väärtust, rääkis Element Digitali juht Angelo Maiuri digiturunduse konverentsil Best Internet ning lisas, et tänu eelnevale on sellest tulnud ka ettevõtte kiire kasv.
18.09.2024
bestmarketing.ee
Tootmisettevõttesse otsitakse tootegrupijuhti
Kandideerimine kuni: 06.10.2024
bestmarketing.ee
Aasta Digitegu 2024 võitja case study: agressiivse müügita ja tagasihoidliku eelarvega märkimisväärse kasvuni
Eramaa läbis brändiuuenduse ning soovis jõuliselt turul esile tulla, kasvatades orgaaniliselt ja jätkusuutlikult päringute ja kontaktide arvu 100%. Siinkohal tuli appi agentuur Convertal, kes aitas ettevõttel võrreldes möödunud aastaga kasvatada lead’ide arvu suisa 200%. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu bränding/pikaajaline turundus sotsiaalmeedias/ content marketing kategoorias.
bestmarketing.ee
Kuidas on õige valmistuda meediaintervjuuks?
Alates lühikesest kommentaarist kuni tunniajase otsesaateni on intervjuude puhul rusikareegel alati üks ja sama - mida parem ettevalmistus, seda parem tulemus. Kommunikatsiooniekspert Raimond Kaljulaid jagab soovitusi, kuidas õigesti intervjuuks valmistuda?
bestmarketing.ee
Kaubamaja võitis maailma parima reklaamikampaania auhinna!
Berliinis toimunud IGDS-i Maailma Kaubamajade Organisatsiooni konverentsil valiti Kaubamaja 2023. aasta kevadkampaania „Uues kuues“ maailma parimaks reklaamikampaaniaks kaubamajade seas.
17.09.2024
bestmarketing.ee
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsi fookuses: raha, relvad, sõbrad
Tänavune Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub 6. novembril Tallinnas Filmimuuseumis. Seekordse konverentsi fookuses on praegusel hetkel kolm üliolulist teemat, mida käsitletakse konverentsil kommunikatsiooni mõttes erineva nurga alt.
bestmarketing.ee
Viie aasta muutused sotsiaalmeedias: trendide ja tehnoloogiate võidukäik
Sotsiaalmeedia maastik on viimase viie aasta jooksul teinud läbi tohutuid muutusi, mis on täielikult reforminud seda, kuidas me suhtleme, ostame ja tarbime sisu. KOMM Agentuuri looja Regina Soop toob välja suurimad trendid ja tehnoloogilised lahendused, mis täna edu toovad.
16.09.2024
bestmarketing.ee
Galerii: Best Internet 2024
13. septembril toimus Mustamäe Apollo Kinos digiturunduse aastakonverents Best Internet 2024, kus muu hulgas tulid esitlusele ja autasustati Aasta Digitegu 2024 võidutöid ja žürii selgitas välja parimatest parima digiteo ehk grand prix'.
bestmarketing.ee
Tradehouse sai uue turundusjuhi!
Mitmeid edukaid kampaaniaid loonud ja edukaid strateegilisi lahendusi teinud Greteliis Peedimaa juhib alates septembrist Tradehouse’i turundust.
bestmarketing.ee
Eesti suurim meediaagentuur saab uue juhi
Eesti suurim meediaagentuur Inspired Universal McCann otsustas ettevõttes ümber reorganiseerida juhatuse liikmete rollid, et ükski oluline teema ei jääks tänases kiiresti muutuvas maailmas tähelepanuta.
13.09.2024
bestmarketing.ee
Millised on Eesti parimad digitööd? Aasta Digitegu 2024 võitjad ja grand prix on selgunud
13. septembril Mustamäe Apollo Kinos toimunud digiturunduse aastakonverentsil tulid muu hulgas esitlusele Aasta Digitegu 2024 võidutööd ja kuulutati välja parimatest parim digiturunduse kampaania ehk grand prix.
12.09.2024
bestmarketing.ee
Kaubamaja alustas koostööd reklaamiagentuuriga Sweep
Kaubamaja ja reklaamiagentuuri Sweep partnerlus toob sisulisi uuendusi Kaubamaja turundusstrateegiasse, säilitades samal ajal brändi ajaloolist väärtust. Lisaks tugevale loovjuhtimisele ja strateegilisele lähenemisele aitab agentuuri Sweep sügav arusaam digiturundusest Kaubamaja e-kanalite kasvupotentsiaali veelgi enam realiseerida.
11.09.2024
  • ST
bestmarketing.ee
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
bestmarketing.ee
Kuidas tugev persoonibränd kasvatab ettevõtte väärtust ja müüki?
Persoonibrändingusse tasub igal ettevõttel investeerida ja panustada, sest sellel on alati rahaline väärtus, leiab persoonibrändingu ekspert Olesija Saue. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%.
bestmarketing.ee
Turundajate palgad: aastaga on enim kasvanud reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad
Statistikaameti 2024. aasta teise kvartali palgaandmetest joonistub välja, et teises kvartalis kasvasid kõige enam reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad – 6,4%. Kõige väiksem palgakasv oli aga müügi- ja turundusjuhtidel, kelle palk kasvas vaid 3,6%.
10.09.2024
bestmarketing.ee
IT-firma juht: osad arvavad, et meiliturundus on surev nähtus, ma ei usu seda
Kuigi meiliturunduse osas levivad vastakad arvamused, peab tarkvaraettevõtte Flowit Estonia juht ja ITLi ekspresident Juhan-Madis Pukk seda uute klientide leidmisel tõhusaks kanaliks.
bestmarketing.ee
Eelarvest sõltumatu videoturundus: Kuidas luua kvaliteetset sisu minimaalse investeeringuga
Operaator ja produtsent Andres Kostiv jagab saates “Eetris on turundusuudised” konkreetseid juhiseid, kuidas turundus- ja loovinimesed saavad väikese eelarvega luua professionaalseid videoklippe. Kostiv toob välja olulised detailid, mis mõjutavad videoedukust – alates selgest loo ülesehitusest kuni kaadrite õigesti paigutamiseni.
09.09.2024
bestmarketing.ee
Eesti atraktiivseima tööandja juures sooviks töötada pool küsitletud tudengitest
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Instari korraldatud atraktiivsete tööandjate päeval tutvustati Eesti inimeste tööootuste ja tööandja maine uuringu tulemusi ning tunnustati organisatsioone, kes on tuntud ja hinnatud tööandjad. Uuringus osales ligi 6000 tudengit ja kutsekooliõpilast erinevatelt erialadelt.
06.09.2024
bestmarketing.ee
Väikemajade tootja: Pärast turunduskulude suurendamist hakkas tehtud töö vilja kandma
Puidust väikemaju ja saunu tootev ja müüv Iglucraft sai lauale aasta jagu tööd, sest juhtkond eesotsas Priit Kallasega otsustas ujuda vastuvoolu ja suurendas turunduskulutusi.
05.09.2024
bestmarketing.ee
RIKASTE TOP: kes on Eesti meediavaldkonna varakaimad?
Äripäeva koostatud Rikaste TOP 500 hulgas on tänavu viis meediavaldkonna esindajat. Vaata, kes nad on, kui palju on nende vara väärtus langenud või tõusnud ning millisel kohal nad suures Rikaste TOPis asuvad.
04.09.2024
bestmarketing.ee
Kuidas teha hea ja soodne video tehisintellekti abil?
Video abil on väga lihtne edastada emotsiooni, mida tihti teksti või pildi puhul on keeruline teha.
03.09.2024
bestmarketing.ee
Uuring: turundus ja PR osakonna töötajad kogesid esimesena, kuidas AI tõhustab nende tööd
Tehisintellekti kasutamisest tööl on saanud reaalsus, mis on juba muutnud ka seda, kuidas me oma tööd teeme. Kui varem suurendasid tehisintellektipõhised töövahendid tõhusust, siis nüüd toetavad need ka otsuste tegemist ja loovust.
02.09.2024
bestmarketing.ee
Kuidas päästa Eesti 200?
Eesti noorima parlamendierakonna Eesti 200 tegemiste üle on nalja visatud nii et vähe pole. Paralleele võib tõmmata kunagise Tele 2-ga, kus irvhambad teatasid, et toimub väljasõit levialasse.