Alates aprillist hakkab Eesti Päevaleht (EPL) ilmuma igapäevaselt digiväljaandena Delfi portaali koosseisus ja reedeti nädalalõpu trükiväljaandena LP, mis avaldab pikemaid ja põhjalikumaid artikleid.
- Delfi ja Eesti Päevalehe peatoimetaja Urmo Soonvald Foto: Tiit Blaat
Delfi ja Eesti Päevalehe peatoimetaja Urmo Soonvald märkis, et Eesti Päevalehe kaubamärk jääb muutustele vaatamata Eesti ajakirjandusse alles. „Tegu on tugeva ja lojaalse lugejaskonnaga kaubamärgiga, mis aastate jooksul on tõestanud end sõltumatu ja usaldusväärse ajakirjanduse tootjana. EPLi kaubamärgi all hakkavad ilmuma Delfi portaalis arvamusrubriik, kultuuriteemad ja nädalalõpuväljaanne LP, mis moodustasid juba täna umbes kaks kolmandikku EPLi sisust. Kõik senise EPLi uudislikud teemad nagu Eesti- ja välisuudised, Ärileht ja sport hakkavad ilmuma Delfi vastavates rubriikides,“ selgitas Soonvald. Muudatus ei puuduta teisi Delfi Meedia väljaandeid.
Seotud lood
Karisid on seal palju, alustas Delfi Meedia juht Argo Virkebau Äripäeva raadio äritehnoloogia saates vastamist küsimusele, mis tavaliselt digitaliseerimise juures valesti läheb. Andmekvaliteediga on väga-väga paljudel ettevõtetel probleeme ja see võib tähendada, et sa ei saa tulemust kätte, rääkis ta.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.