• 06.06.24, 12:19

Prisma sai uue kommunikatsioonijuhi

Prisma kommunikatsioonijuhi ametikohale asus Kertu Kärk. Veebruaris jaeketi kommunikatsiooni vedama hakanud Kärkil on varasem valdkonnakogemus nii era- kui ka avalikust sektorist.
Prisma Peremarketi uus kommunikatsioonijuht Kertu Kärk.
  • Prisma Peremarketi uus kommunikatsioonijuht Kertu Kärk.
  • Foto: Sergei Zjuganov
Kertu Kärki sõnul on suurimaks proovikiviks selles ametikohas siduda omavahel müügikasvu toetamine ja sotsiaalsetele teemadele tähelepanu toomine. „Eraettevõte ei saa ilma kasumita tegutseda, seega on ka minu panusel kindel äriline fookus. Tunnen siiski, et tööl peab olema laiem tähendus ja positiivne mõju maailmale. Minu jaoks on väga tähtsad vaimse tervise teema, heaolu töökohal ja nii keskkonnaalane kui ka sotsiaalne kestlikkus. Õnneks resoneerib see Prisma väärtustega,“ sõnas Prisma kommunikatsioonijuht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele