• 14.09.07, 17:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlaste valmistatud reklaamklipp Norra telekanalites

Ei juhtu just sageli, et Eesti agentuuri loodud reklaamklipp jõuab Lääne-Euroopa teleekraanidele. Sellest nädalast näeb Kontuur Leo Burnetti valmistatud Honda Civic Hybridi reklaamivat "Hane monoloogi" ingliskeelset klippi Norra telekanalites TV Norge ja TV3. Telereklaami pealkiri: Hani Klient: Honda Baltic Toode/teenus: Honda Civic Hybrid Loovdirektor: Henri Jääger Kunstiline juht: Jaanus Meri Ideekirjutaja: Andrus Niit Projektijuht: Karin Sepp Aasta: 2006Tootja: Kontuur LBStuudio: Ivar Must
Kontuur LB loovdirektor Henri Jääger räägib, kuidas sündis Honda hane teleklipp ja miks seda näidatakse terves Baltikumis ja Skandinaavias:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele