Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Riho Pihelpuu: Aeglane veebileht mõjutab reaalseid äritulemusi
Globaalses konkurentsis (ja kogu Eesti veebiäri on juba täna globaalses konkurentsis) eristavad võitjaid kaotajatest millisekundid!
Riho Pihelpuu Best Internetil Foto: Raul Mee
Ettevõtte veebikeskkonna kiiruse mõju käibele on oluliselt suurem, kui ettevõtted esmapilgul arvavad, kuid lisaks sellele mõjutab veebi laadimise kiirus ka seda, kui ilusaks peab külastaja kodulehe disaini ning kuidas ta tajub brändi tervikuna.
Kodulehe tegemine on paljudele tundunud keerulise ja ajamahuka projektina. Veel hiljuti käis see nii, et palgata tuli veebidisainer, kes rääkis justkui arusaamatus haldjakeeles, esitas seejärel uhke arve, kuid lõpptulemus polnud ikkagi päris see, mis vaja. Õnneks on need ajad tänaseks lõplikult möödas ning oma veebilehe saab luua igaüks ise disainerit, arendajat või tehnilist tuge omamata.