• 17.01.19, 09:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-mail turunduses pole A/B testimine raketiteadus

A/B testimine ei ole üldse mitte mingi raketiteadus, vaid tegelikult üks täitsa lihtne ja kasulik lahendus, mis on igaühele jõukohane. Toome välja selged põhjused, miks tuleks testimine esimesel võimalusel oma turundustegevustesse lisada.
E-mail turunduses pole A/B testimine raketiteadus
Split ja A/B testimine või MVT ehk mitme muutujaga testimine – eksisteerib hea võimalus, et sa oled neid väljendeid varem kuskil kuulnud. Tõepoolest, need sõnad tunduvad esmapilgul keeruliste võõrsõnadena ja paljude ettevõtjate ning väikefirmade omanike jaoks seondub nende sõnadega korralik peavalu, mistõttu ei hakata asjale rohkem tähelepanu pööramagi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele