Kuidas Philip Morris ümberkorraldustega oma turuosa kasvatas
Philip Morris Internationali jätkusuutlikuse eestvedaja Miguel Coleta selgitas, kuidas Philip Morris on tänu suurtele ärilistele ümberkorraldustele viimastel aastatel oma turuosa kasvatanud.
Miguel Coleta pidas Saku Suurhallis toimunud turunduskonverentsil Password 2020 oma ettekande Skype'i teel. Foto: Photo:Marko Mumm
Maailma juhtiv tubakatootja usub, et tulevikus kindlustab nende ärilise edu hoopis sigarettidest eemaldumine ning nende asendamine suitsuvabade alternatiividega. See tähendab äri totaalset ümberkujundamist alates väärtustest ja lõpetades tootmisega.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.