• 23.03.20, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: #toetankohalikku

Vahvlihaldjate ja So Brooklyni juhatuse liige Liisel Vatsel algatas sotsiaalmeediakampaania #toetankohalikku, millega kutsus kõiki üles tarbima kohalike väikeettevõtjate tooteid ja teenuseid, et leevendada koroonaviiruse mõju nende ettevõtmisele.
Kohvikute Vahvlihaldjad ja So Brooklyn juhatuse liige Liisel Vatsel algatas sotsiaalmeedias kampaania #toetankohalikku.
  • Kohvikute Vahvlihaldjad ja So Brooklyn juhatuse liige Liisel Vatsel algatas sotsiaalmeedias kampaania #toetankohalikku.
Millest selline idee tekkis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele