Kalev tegi hiljuti läbi lähiajaloo suurima brändiuuenduse, mille eesmärk on muuta bränd kaasaegsemaks, visuaalselt värskemaks ja riiulitel paremini silmapaistvamaks. Brändi värske nägu on aga tekitanud inimeste seas vastakaid arvamusi.
Kalevi turundusjuht Kätlin Sepp rääkis, et Kalev on väga pika ajalooga kaubamärk ning olnud läbi aja Eesti armastatuimaid brände, kuid viimaste aastate jooksul märkasid nad, et Kalevi kaubamärgi populaarsus oli hakanud tasapisi langema ja seda just nooremas sihtrühmas. „Noorte jaoks, kes on üles kasvanud vabas Eestis, on Kalev magusa valikul üks alternatiiv paljudest,“ sõnas ta ja lisas, et globaalsed brändid silmatorkava pakendidisaini ning uudse tootevalikuga tungivad üha jõulisemalt peale. „Kuigi teame, et Kalev on endiselt populaarseim toidubränd Eestis, otsustasime astuda samme, et see oleks nii ka tulevikus.“
Seotud lood
Kantar Emori hiljutise brändieelistuse uuringu põhjal taaskord eestimaalaste lemmiktoidubrändiks troonitud Kalev on läbimas uuendusprotsessi, millega astutakse pakendeid uuendades järjekordne samm kestlikuma tootmise suunas.
Eesti elanike jaoks kõige meeldivamate brändide edetabeli eesotsas püsib kolmandat aastat järjest YouTube. Aasta eest esikolmikust välja langenud Kalev on taas kerkinud teisele positsioonile, kolmandat kohta jagavad Google ja ERR, selgub Kantar Emori tehtud meeldivamate brändide uuringust.
Kantar Emor uuris mais 2022 kuuendat aastat järjest, millised on Eesti inimeste jaoks kõige meeldivamad brändid toidu- ja joogikategoorias. Meie maiustuste lipulaev Kalev püsib toidubrändide valdkonnas eestimaalaste jaoks kindlalt edetabeli tipus.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.