• 05.08.20, 13:15

Nädala kampaania: Barbora tõukeratta suvekampaania

Barbora.ee juulikuine brändi- ja elustiilikampaania, mille keskseks sõnumiks oli muretu ja mugav elu, valis traditsioonilise pildikeele asemel põhielemendiks video. Kes oli sihtrühmaks ja millised olid kampaania tulemused, rääkis Barbora.ee turundusjuht Laura Tammeorg.
Nädala kampaania: Barbora tõukeratta suvekampaania
"Terve juulikuu jooksnud kampaania läbiv idee oli Barbora kui mõnusa, urbanistlikku elustiili sobituva brändi tutvustamine. Võtsime eesmärgiks julgustada inimesi meie teenust proovima ja elektritõukeratta loosis osalema, lävendiks oli vaid üks ost," rääkis Laura Tammeorg, kes võttis üle Barbora turunduse juhtimise juuni alguses, kui senisest turundusdirektorist Kirke Pentikäinenist sai ettevõtte tegevjuht.

Seotud lood

Uudised
  • 27.05.20, 15:45
Barbora turundusdirektorist sai tegevjuht
Toidu- ja kodukaupade e-poe Barbora.ee tegevjuhina astus ametisse senine turundus- ja müügidirektor Kirke Pentikäinen, kes näeb oma esmase eesmärgina koroonakriisi ajal uude ajastusse astunud e-kaubanduse jätkuva arendamise ja kliendimugavuse kasvu.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.02.25, 13:23
Veebilehe tegemine ei pea olema sajandi peamurdmine: Zone+ AI Assistent teeb selle minutitega valmis!
Kodulehe tegemine on paljudele tundunud keerulise ja ajamahuka projektina. Veel hiljuti käis see nii, et palgata tuli veebidisainer, kes rääkis justkui arusaamatus haldjakeeles, esitas seejärel uhke arve, kuid lõpptulemus polnud ikkagi päris see, mis vaja. Õnneks on need ajad tänaseks lõplikult möödas ning oma veebilehe saab luua igaüks ise disainerit, arendajat või tehnilist tuge omamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele